Press "Enter" to skip to content

Vrijdag: Snelschaken

Op vrijdag 27 januari 2023 staat de eerste voorronde van het snelschaken op het programma. De beste 4 spelers van deze avond zullen naar de finale gaan. Er zal later nog een voorronde gespeeld worden, waar weer 4 spelers zich kunnen kwalificeren. De finale staat op de agenda voor vrijdagavond 16 juni 2023.

In de afgelopen ledenvergadering is er besloten om met het speeltempo 3 minuten + 2 seconden per zet te gaan spelen voor dit toernooi.

Zorg ervoor dat je vòòr 20:10 uur aanwezig bent om op tijd te zijn voor de eerste ronde. Aanmelden kan op de avond zelf òf bij Dion de Graaf (WhatsApp via 06-42 34 02 79).

1. Richard Vedder Richard Vedder

Er is vrijdag een wedstrijd voor de SGS-beker. Zijn de spelers van het bekerteam meteen uitgeschakeld? Of komt er nog een herkansing op de dinsdag?

• Dion de Graaf Dion de Graaf

Er zullen twee avonden gehouden worden waarbij telkens 4 spelers zich kunnen kwalificeren.